Sunday 12 May 2013

Tinggggg*****Bushhh....(Merepek JAb)

Perhhhh.......Besawang siakk..hak3x..


Ok la (Tinggg** ganti nama bertukarrr..) Haku ni hahh.. dah lama tak masuk dekat rumah tumpangan tak dak kos haku nih..Ya la sejak Behenti keja dekat Opis tuh..Kat umah ni haa leptop haku rosak bagai, ada dekat kampung tak pegi amek pun lagi..hihiihi..(Nanti la hehh).

Ayak den dah tak tau nak naip ape ni haaa..jom haku cita sikit sejak haku tak keja ni..hihihih..nak bagi tau ni uolsss...haku ni haa tak bekeja dekat 3 bulan bebe..perhhh sumpah cakap nazak haku..hohohoho..Hiii haku rasa macam dah takut pulak nak stay dalam bidang yang aku selam ni..menggerun kan..haku ni selam dalam bidang construction aka pembinaan..haku amek opis semua yang kecik2x la kira nya..last jadi cam ni Calon2x diberhentikan bila company mengalami kemerosotan...benci aku hehh bila pikir balik..macam sia2x ja.tapi tak pengalaman tuh penting..kali ni mcm nak selam bidang lain ja rasa..tapi macam sayang wehhh nk masuk bidang lain..huhuhuh..okey sekarang ni haku dah keja part time dekat pasaraya jadi promoter tapi gaji sedap bebe..sapa nak bagi..cuma tu la keja weekend..tapi sebab gaji best telan ja la sebelum dapat keja baru,.heheheh..pastu ade lagi satu keja part time aku buat untuk hari biasa..Part Time dekat kedai buat roti..haaa amek kau..kena buat SATU BESEN BESAR adunan tart chess punya cover..satu tray 1henggit wehhh..Pikir balik seyes xbebaloi tapi disebabkan tedesak..haaa lantak la janji ade income..huhuhu..tapi bulan lepas la teruk..ya la dah kering pastu banyak benda nk guna duit kan.Gilos serabut haku time tuh..


The Best Part dalam haku serabut kepala kan boleh pulak dapat surat SULIT wehh..jeng jejengg...Alhamdullilah syukur sangat ALLAH bantu aku dengan BR1M..Ya allah time tu rasa mcm nak melompat ada guling ade semua ada..Terima Kasi PM..Jasa mu ku kenang dalam PRU13..Lepas dapat duit tu settle kan semua utang..pastu baru la pikir nak buat apa dengan duit lebih..hihihihi..

THANK YOU DATO' SERI NAJIB

PRU13 + INTEVIUW


 


Haaaaaa..haku ni mula pikir tak nak dah balik kampung n interviuw n mengindi ni,,bukan sebab apa..sebab kering kan..tapi ALLAH nak bagi jalan dapat BR1M tu so ada la duit sikit kan..Haku balik nak mengundi buat pertama kali nya...Yeeeeeeyyyyyy haku dah jalan kan tanggungjawab haku sebagai warga negara,,,kikikiki..kepada yang tan mengundi tu anda PATI la jawabnya..agagaggaagaga.Interviuw pun aku g..allhamdulillah semua selesai dagn guna duit BR1M tuh..sangat besyukur..

Dari cakap2x haku ni msti korang boleh agak kan haku undi sape..ala kalau korang tanya kenapa haku undi dioarang jawapan dan soalan aku mudah jer..(SIAPA YANG MEMERDEKAKAN TANAH MELAYU?)haku nih suka SEJARAH ok..so haku nak mengundi pun aku nak ikut sejarah.Ya kalau korang cakap yang satu lagi tu membangkit kan islam.haku ni orang islam kenapa aku tak sokong parti tu kan..Jawapan aku ialah(MENEGAKKAN ISLAM TAPI HUKUM DAN SYARAT ISLAM IKUT TAK DENGAN BETUL?) 

Haku bukan nak cakap parti tu baik dan betul semua..takkk...tapi kan aku dah cakap tadi aku mengundi sebab aku bebalik kepada SEJARAH TANAH MELAYU..yang satu lagi tu aku pun sokong jugak tapi pada benda yang betul, pada AGAMA DAN SYARAT2x DALAM ISLAM.tapi kan..haku nak gelak golek2x tngok yang kalah tuh.memacam benda dia ngata orang..

sedar la wahai umat islam yang takbur..besar dosanya orang yang menfitnah tampa bukti yang kukuh dari hukum AGAMA ISLAM..

ayakkk...jom la...haku dah ngantuk ni..laloq bebe..








No comments:

Post a Comment